Американську Forbes Media, що видає один із найбільш відомих у світі фінансово-економічних журналів Forbes, виставлено на продаж. Угода може ускладнити продаж ліцензії на російський Forbes, який наразі видає Axel Springer AG. Німецька група розглядає можливість відходу з місцевого ринку, розпродавши видання частинами. У Києві зазначають, що на долі українського Forbes продаж Forbes Media ніяк не позначиться, пише "Коммерсант-Україна".
Про те, що Forbes Media, якій належать права на видавництво однойменного журналу, найняла Deutsche Bank для можливого продажу компанії, повідомило Reuters з посиланням на лист працівникам виконавчого директора Forbes Media Майка Перліса. За даними Bloomberg, Forbes Media хоче отримати не менше 400 мільйонів доларів, переговори з потенційними покупцями можуть початися вже найближчими тижнями. Рекламна виручка Forbes у США за підсумками 2012 року склала 275 мільйонів доларів, що майже на 20% менше, ніж у 2008 році. Загальна аудиторія по всьому світу - близько 5 мільйонів осіб (журнал російською мовою видають в Україні та Росії і місцевими мовами ще приблизно у десяти країнах, у тому числі Японії, Китаї та Бразилії).
В Україні Forbes видає "Український Медіа Холдинг", що належить ВЕТЕК Сергія Курченка. Генеральний директор "ВЕТЕК-Медіа" Юрій Ровенський заявив, що продаж головної компанії ніяк не впливає на українську ліцензійну угоду.
Нагадаємо, у червні UMH group і група компаній ВЕТЕК підписали угоду купівлі-продажу 98% акцій медіа-холдингу. Планувалося, що операцію буде завершено у першому кварталі 2014 року. До остаточного закриття угоди управлінський менеджерський склад UMH group залишався незмінними. 98% акцій компанії було передано на зберігання ескроу-агенту у Великобританії. Експерти оцінюють угоду із продажу UMH Group у сотні мільйонів доларів. Сам Курченко, коментуючи озвучену суму у 5 мільйонів, сказав, що це не так.
5 листопада компанія ВЕТЕК несподівано швидко - на півроку раніше від запланованого - завершила покупку одного з велетнів українського медіапростору. Такий поспіх пов'язують із бажанням якомога швидше дістатися до можливості впливати на зміст ресурсів, що входять до групи.
У середині листопада 14 журналістів українського видання Forbes написали заяви про звільнення через "спроби змінити редакційну політику", повідомляє "Українська правда" з посиланням на шеф-редактора Forbes Бориса Давиденка.
Інформацію також підтвердив головний редактор сайту Forbes.ua Олександр Рубан. Він повідомив, що у вівторок головний редактор проекту "Forbes Україна" Михайло Котов "без пояснення причин" відхилив прийняту раніше заявку теми про радників першого віце-прем'єра Сергія Арбузова.
В компанії Курченка масове звільнення вважають провокаційним піар-ходом і кажуть, що справа не у зміні редакційної політики.
Котова було призначено головним редактором "Forbes Україна" (входить до холдингу UMH group) у липні, після покупки холдингу Сергієм Курченком.
1 листопада також стало відомо, що "ВЕТЕК-Медіа" підписала угоду з Медіа Групою Україна (входить до складу групи СКМ Ріната Ахметова) про придбання частки МГУ в інтернет-холдингу United Online Ventures (UOV, контролює i.ua, bigmir.net, tochka.net).
Forbes, що виходить у США з 1917 року - одне з найавторитетніших видань про бізнес у світі. Журнал присвячено успішним підприємцям, в ньому також регулярно публікуються рейтинги найбільших компаній і багатих людей.
Українська версія журналу Forbes-Україна, а також однойменний сайт належить медіахолдингу UMH, який нещодавно було куплено групою ВЕТЕК Сергія Курченка - менше тижня тому президент UMH group Борис Ложкін оголосив про дострокове закриття угоди з купівлі 99,9% акцій. Повний контроль над холдингом перейшов до керуючої компанії ВЕТЕК медіа, яку очолює російський медіаменеджер Юрій Ровенський. Нещодавно редакцію журналу і сайт покинули майже два десятка журналістів на знак протесту проти цензури. !zn
Читайте також:
ВЕТЕК Курченка в терміновому порядку завершив операцію з придбання Українського Медіа Холдингу
Журналісти українського Forbes звільнилися у зв'язку зі "спробою змінити редакційну політику"
Борис Ложкін: "Люди, пов'язані з владою, ніколи не ставилися до медіа, як до галузі економіки"