Коли мова йде про дезінформаційну війну, Владімір Путін, безумовно, профі. Це ще раз підкреслила нещодавня справа Міністерства юстиції США, в якій стверджується, що Росія систематично намагалася втрутитися у президентські вибори в США.
Серед поставлених цілей Росії — не лише вплив на наступні вибори в США, але й підрив громадської підтримки захисту України та дискредитація США, Великої Британії та НАТО загалом. Але одержимість Путіна дезінформацією демонструє його слабкість. Вона відображає його глибоке переконання в тому, що виборці й населення в цілому не мають власних думок і не мають власної волі; що їхні погляди є продуктом маніпуляцій з боку його власних спецслужб та інших гілок влади, вважає Марк Чемпіон, колумніст Bloomberg Opinion.
Сумна правда полягає в тому, що зараз Путін, ймовірно, може заощадити трохи грошей. Коли є такі люди, як Дональд Трамп, Ілон Маск або британський політик Найджел Фарадж, які розпалюють соціальний конфлікт і посилюють дезінформацію.
Лише на платформі Twitter щомісяця публікується близько 6 мільярдів постів, і третина з них стосується політики, що значно перевищує обсяги контенту, який створюється російськими "фабриками тролів". І хоча важко підрахувати, скільки з цих постів містять навмисну брехню, фейкові новини поширюються в соціальних мережах — на 70% частіше, згідно з даними одного з досліджень, проведеного дослідниками Массачусетського технологічного інституту.
Раніше газета The Washington Post писала, що Росія проводить дезінформаційну кампанію, щоб підірвати позицію Зеленського. Адміністрація Владіміра Путіна наказала групі російських політтехнологів використовувати соціальні мережі та фейкові новинні статті, щоб просувати тему про те, що Зеленський "істеричний і слабкий, він боїться, що його відсунуть убік, тому він позбувається небезпечних".