Зеленський та Болсонару обговорили придбання бразильських штурмовиків

Поділитися
Зеленський та Болсонару обговорили придбання бразильських штурмовиків EMB-314 Super Tucano – легкий штурмовик, розроблений компанією Embraer спершу у якості навчального літака © Getty Images
Легкі турбогвинтові штурмовики Super Tucano виробництва Бразилії можуть бути придбані для озброєння ВПС ЗСУ.

Україна дуже зацікавлена у можливості придбання бразильских літаків Super Tucano для власних військово-повітряних сил, написав президент Бразилії Жаїр Болсонару за підсумками зустрічі з президентом України Володимиром Зеленським в Японії у своєму Twitter.

"Україна хоче бразильські військові літаки. Президент України зацікавлений у купівлі літаків Super Tucano," – написав він.

Цікаво, що на початку серпня 2019 року, як повідомляє "Український мілітарний портал", делегація офіцерів Повітряних Сил Збройних сил України, очолювана командувачем ВПС Сергієм Дроздовим, відвідала Бразилію, де з великим інтересом вивчила легкий штурмовик Embraer EBN-314 Super Tucano. Тоді для них було організовано демонстраційні польоти.

EMB-314 Super Tucano – легкий штурмовик, розроблений компанією Embraer спершу у якості навчального літака. Проте згодом літак виявився достатньо добрим, і його було доопрацьовано під легкий турбогвинтовий штурмовик. Перший прототип полетів у 1999 році, з цього моменту "Тукани" вже знаходяться на озброєнні ЗС Бразилії. Партію "Туканів" придбали навіть США, яким сподобався літак.

"Тукан" може нести півтори тонни корисного навантаження, а за умови наявності підвісних баків може літати до восьми годин. Літак доволі зручний – так, для його зльоту та приземлення достатньо 900-метрової злітної смуги. Штурмовик озброєний двома крупнокаліберними кулеметами під .50 калібр, боєзапас кожного складає 200 набоїв. Розташовані вони у крилах літака. Окрім кулеметів, EMB-314 може нести керовані бомби, ракетні контейнери або ракети класу "повітря-повітря", "повітря-земля".

Наразі левову частку штурмовиків української армії становлять літаки Су-25 "Грач" ще радянських часів. Попри численні капремонти та модернізації, вони вже не відповідають сучасним вимогам до штурмових літаків – добре захищені та озброєні, але заважкі у керуванні, в опануванні, не дуже швидкі та вередливі до кваліфікації пілота, Су-25 потребують заміни.

Раніше в Україні завершили випробування модернізованих зенітних комплексів "Куб" і "Тор". Повернення комплексів на озброєння протиповітряної оборони Сухопутних військ підвищить потенціал ЗСУ та української системи протиповітряної оборони.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі