Заступник голови уряду Росії, глава Військово-промислової комісії РФ Дмитро Рогозін, будучи родичем керівника ДКБ Ільюшина Віктора Ліванова, "просунув" його на посаду генерального конструктора з військово-транспортних літаків і пролобіював контракт з Міноборони РФ на постачання 39 літаків Іл-476, які, за словами посла Росії в Україні Михайла Зурабова, замінять Ан-70.
Про це в своїй статті для ZN.UA пише директор Центру досліджень армії, конверсії і роззброєння Валентин Бадрак.
Як зазначає автор, виконання контракту від Міноборони РФ на постачання Іл-476 буде здійснюватися шляхом перерозподілу ресурсів. "І не яких-небудь, а тих, що раніше призначалися на виробництво модернізованих Ан-124. Таким чином, одним рухом з ринку витісняються одразу два антонівських літаки", - підкреслює він.
Бадрак підкреслює, що команда "Рогозін-Ліванов" має намір усі можливі проекти перекинути на ДКБ Ільюшина.
"Крім випуску Іл-476 замість Ан-70, модернізації Ан-124 без ДП "Антонов", заміни військової версії Ан-140 неіснуючим Іл-112, у списку виявився ще й відомий "MTA", літаковий проект, яким уже добре десятиліття водять за ніс індійських партнерів. Навіть у менеджерів російських авіаційних заводів складається враження, що народжене в Росії літакобудівне лобі давно веде власну гру", - йдеться в статті.
Докладніше читайте в матеріалі Валентина Бадрака "Літакобудування як розмінна монета" у свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна". !zn
Читайте також:
Міноборони РФ візьме участь у виробництві літаків "Руслан"
На Ле Бурже Україна покаже свій новий літак
"Антонов" не зможе поставляти Ан-70 до 2013 року
На відновлення виробництва "Русланів" буде потрібно не менше п'яти років