"Основний наш ринок - це Україна. Меншою мірою - зарубіжні ринки. З урахуванням того, що ринки були загублені, нам доводиться відновлювати. Але цей процес займе певну кількість часу. Працювати нам не звикати. Підприємство цікаве, ХТЗ - лідер українського машинобудування і без уваги воно не залишиться", - розповів бізнесмен журналістам.
Реалізована зараз середньострокова програма розвитку підприємства передбачає інвестиції групи DCH в розмірі близько 230 млн грн. "Основний акцент ми зробили на модернізацію тракторів. Практично більше 200 нововведень в моделі. Модель якісно змінилася: змінилася зовні, і внутрішньо змінилася. Тому трактор став більш конкурентоспроможним", - пояснив Ярославський. Він повідомив, що в поточному році з конвеєра зійде близько 800 нових машин, приблизно такі ж обсяги плануються на наступний рік, завод не працює "на склад", а виробляє продукцію у відповідності з портфелем замовлень.
"Ми закінчуємо цей рік, і ставимо такі ж плани, як мінімум, на наступний, - сказав Олександр Ярославський, - З урахуванням всіх обставин, які ми маємо на сьогодні, нам доведеться працювати більше і продуктивніше. Кожен рік, кожен раз з ХТЗ мені створюють труднощі і проблеми. Раніше це був біг з перешкодами, тепер плавання в басейні без води. Тим цікавіше, тим веселіше. У мене є відповідальність за колектив, колектив повинен бути з зарплатою, а я знаходити варіанти для вирішення".
Новим етапом розвитку Харківського тракторного заводу стане створення на його базі сучасної багатофункціональної екосистеми для бізнесу. До її складу увійдуть потужний індустріальний парк, комплекс із науковою, технологічною та технічною базою для реалізації інноваційних проектів (технопарк), а також інші об'єкти, включаючи логістичний, освітній і дослідницький центри.
"У нас зараз намічається великий проект з реконструкції ХТЗ. Я думаю, що це інвестиції близько 2-3 млрд доларів. Почали ми вчора, а будемо продовжувати роки. Це буде дуже цікаво з точки зору професійного застосування. Мені завжди подобаються проекти, які тримають в тонусі", - сказав Ярославський на заході в УДУХТ.
Нагадаємо, що найбільше машинобудівне підприємство, що веде свою історію з 1930 року, було придбано бізнесменом Ярославським в 2016 році. На той момент завод перебував у стані затяжної кризи, однак завдяки активності та інвестицій Олександра Ярославського підприємство змогло відновити роботу. За підсумками 2017 року ХТЗ випустив 794 одиниці техніки та отримав прибуток у розмірі 48,8 млн. грн. (проти збитку в 667 млн. грн. у 2016 році).