Введені РНБО санкції проти російського онлайн-рітейлера Wildberries дадуть негативний ефект на український бізнес. Про це сказано в офіційному коментарі Wildberries, у відповідь на запит LIGA.net.
У компанії уточнили, що обсяги продажів товарів українського виробництва за календарний рік (липень 2020 - липень 2021 г.) через онлайн-платформу Wildberries перевищили 1,1 млрд рублів (понад 400 млн грн).
«Обмеження можуть мати негативний вплив на представників малого бізнесу України, для якого Wildberries є однією з найпопулярніших торгових платформ для продажу товарів в 14 зарубіжних країнах, серед яких Росія, США, Німеччина, Франція, Італія та багато інших», - наголошується в коментарі.
Серед українських товарів, які продаються на Wildberries виділяють косметику, іграшки, посуд та інвентар. Також на Wildberries підприємцями реалізується одяг, взуття, книжкова продукція, зоотовари та багато іншого.
«На нашому майданчику реалізуються товари, які інші іноземні гравці давно продавали на території України. Незважаючи на це, обмеження торкнулися тільки Wildberries, що свідчить про політику «подвійних стандартів» і дискримінації по відношенню до нашого бізнесу», - відзначають в компанії.
У той же час Wildberries заявляє, що не очікує будь-якого негативного впливу на діяльність компанії.
«Не дивлячись на швидке зростання популярності компанії в Україні, обсяги продажів у цій країні становлять 0,01% в поточному обороті Wildberries. Таким чином, на думку компанії, введені санкції можуть завдати шкоди лише підприємцям України і покупцям, які позбудуться широкого асортименту товарів за доступними цінами», - наголошується в коментарі.
Раніше повідомлялося, що найбільший російський онлайн-рітейлер Wildberries не припиняє роботу в Україні в онлайн-форматі. Про це свідчать дані українського онлайн-сегмента компанії.