Вступна кампанія 2022: абітурієнти отримали рекомендації до зарахування на бюджет

29 серпня, 2022, 15:53 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Тепер їм потрібно подати документи до університетів.

Вступна кампанія 2022: абітурієнти отримали рекомендації до зарахування на бюджет
© freepik.com

Цьогорічна вступна кампанія проходить з суттєвими змінами через повномасштабне вторгнення Росії.

Читайте також: Поради абітурієнтам: як не потрапити на гачок недоброчесних вишів

Зараз найскладніший період для майбутніх студентів позаду. Сьогодні в електронних кабінетах вступників з'явились рекомендації для зарахування на бюджет до закладів вищої освіти. Про це повідомив на своєму Telegram-каналі міністр освіти та науки України Сергій Шкарлет.

Загалом їх отримали понад 67 тисяч осіб для вступу на молодшого бакалавра, бакалавра (магістра медичного, ветеринарного та фармацевтичного спрямування). На розподіл місць вплинуло державне та регіональне замовлення. Рекомендація надавалася лише на одне бюджетне місце, за однією заявою.

Вступники, що отримали рекомендації, тепер мають до 18:00 2 вересня подати документи до університетів. Зарахування на бюджет відбудеться 5 вересня.

Вступники, що не отримали рекомендацію до зарахування на бюджет, автоматично беруть участь у конкурсі на контракт.

Також міністр повідомив, що не пізніше ніж 19 вересня буде здійснюватися переведення на вакантні місця державного та регіонального замовлення осіб, які були зараховані на контрактну форму навчання.

Які документи потрібні абітурієнту для вступу на бюджет 

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що для зарахування на бюджет вступники мають подати до університетів такі документи:

  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію військово-облікового документа (крім випадків, передбачених законодавством);
  • 4 кольорові фото 3Х4;
  • підписану Приймальною комісією роздруковану заяву на вступ (для тих вступників, які подавали заяви через електронний кабінет);
  • інші документи, що передбачені Правилами прийому конкретного закладу.

Подати документи можна онлайн, надіславши скановані копії, які обов’язково треба завірити електронним підписом. Оригінали паперових документів необхідно надати впродовж 3 місяців від початку навчання.

Також у такому випадку необхідно роздрукувати або написати власноруч та підписати відповідну заяву на вступ.

Related video

Для цього:

  • в своєму електронному кабінеті в меню «Подані заяви» виділіть заяву зі статусом «Рекомендовано до зарахування за кошти державного (регіонального) бюджету»;
  • у додаткових даних заяви вкажіть, чи потребує студент поселення в гуртожиток;
  • вкажіть поштову адресу проживання;
  • оберіть дію «Друк електронної заяви».

 

 

Підготував/ла : Аліса Ігітян
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК
}