Вступна кампанія 2022: абітурієнти отримали рекомендації до зарахування на бюджет

Поділитися
Вступна кампанія 2022: абітурієнти отримали рекомендації до зарахування на бюджет © freepik.com
Тепер їм потрібно подати документи до університетів.

Цьогорічна вступна кампанія проходить з суттєвими змінами через повномасштабне вторгнення Росії.

Зараз найскладніший період для майбутніх студентів позаду. Сьогодні в електронних кабінетах вступників з'явились рекомендації для зарахування на бюджет до закладів вищої освіти. Про це повідомив на своєму Telegram-каналі міністр освіти та науки України Сергій Шкарлет.

Загалом їх отримали понад 67 тисяч осіб для вступу на молодшого бакалавра, бакалавра (магістра медичного, ветеринарного та фармацевтичного спрямування). На розподіл місць вплинуло державне та регіональне замовлення. Рекомендація надавалася лише на одне бюджетне місце, за однією заявою.

Вступники, що отримали рекомендації, тепер мають до 18:00 2 вересня подати документи до університетів. Зарахування на бюджет відбудеться 5 вересня.

Вступники, що не отримали рекомендацію до зарахування на бюджет, автоматично беруть участь у конкурсі на контракт.

Також міністр повідомив, що не пізніше ніж 19 вересня буде здійснюватися переведення на вакантні місця державного та регіонального замовлення осіб, які були зараховані на контрактну форму навчання.

Які документи потрібні абітурієнту для вступу на бюджет 

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що для зарахування на бюджет вступники мають подати до університетів такі документи:

  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію військово-облікового документа (крім випадків, передбачених законодавством);
  • 4 кольорові фото 3Х4;
  • підписану Приймальною комісією роздруковану заяву на вступ (для тих вступників, які подавали заяви через електронний кабінет);
  • інші документи, що передбачені Правилами прийому конкретного закладу.

Подати документи можна онлайн, надіславши скановані копії, які обов’язково треба завірити електронним підписом. Оригінали паперових документів необхідно надати впродовж 3 місяців від початку навчання.

Також у такому випадку необхідно роздрукувати або написати власноруч та підписати відповідну заяву на вступ.

Для цього:

  • в своєму електронному кабінеті в меню «Подані заяви» виділіть заяву зі статусом «Рекомендовано до зарахування за кошти державного (регіонального) бюджету»;
  • у додаткових даних заяви вкажіть, чи потребує студент поселення в гуртожиток;
  • вкажіть поштову адресу проживання;
  • оберіть дію «Друк електронної заяви».

 

 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі