Влада припиняють плани з розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метро, повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак в інтерв'ю виданню "Дело.иа".
Замість метро КМДА планує звести транспортно-інфраструктурний проект - "швидкісний коридор", відокремлену лінію для громадського комунального транспорту, яка дозволить уникнути пробок і швидко доставити пасажирів до Деснянського району Києва.
"Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус чи автобус (покаже ТЕО) буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає довге зелений світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами, тобто по суті це буде наземне метро", - розповів Ілля Сагайдак.
В рамках розвитку "швидкісного коридору" на першому етапі планується звести лінію "Троєщина - Чоколівка" з відгалуженням на Відрадний з потенційним добовим пасажиропотоком в 140 тис. осіб.
Для цього влада хоче провести реконструкцію 22 км доріг, забезпечити зручний доступ до станцій та пересадочних вузлів в районі станцій метро Петрівка, трамвайної зупинки на вул. Фрунзе і метро Дорогожичі, Шулявська, Борщагівської лінії швидкісного трамвая, зупинки електрички "Караваєві дачі", виходу на Севастопольську площу.
За попередніми оцінками, реалізація такого проекту обійдеться в 100 млн євро.
На перший погляд, здається, що багато, але аналог коштує в десятки разів дорожче. Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро на Троєщину потрібно 10-15 років, а враховуючи, як йде таке будівництво в Україні, то і всі 20 років. Водночас, цей проект можна реалізувати за три роки", - заявив чиновник КМДА.
Раніше у Києві оголосили тендер на будівництво метро на Троєщину. Загалом, в 2016 році передбачається виділення 879,5 млн гривень на будівництво четвертої гілки метрополітену.