Віртуальна картка банку: навіщо її відкривати пенсіонеру

Поділитися
Віртуальна картка банку: навіщо її відкривати пенсіонеру © freepik/freepik
Вона може знадобитися для ідентифікації.

Попри війну, українці продовжують отримувати пенсії та соцвиплати. Для подальшого отримання виплат пенсіонери мають пройти процедуру ідентифікації. Багато пенсіонерів пройшли цю процедуру через мобільний зв'язок.

Поки немає ясності щодо процесу виплати пенсій після завершення процедури встановлення особи одержувача. У Пенсійному фонді України (ПФУ) пояснили, що необхідно відкрити віртуальну картку у банку на ім’я особи, яка очікує на отримання пенсії. Видання «На пенсії» розповіло, як це можна зробити.

Для чого необхідна віртуальна банківська картка пенсіонерам

Для реєстрації картки треба пройти процедуру відеоідентифікації. Це може бути виконано співробітником банку, який зробить фотографію з паспортом у власника картки, або самостійно шляхом надсилання сфотографованих документів за посиланням, яке дасть банк. Після завершення реєстрації, пенсіонер може отримати віртуальну картку та передати інформацію про неї до ПФУ.

Слід зазначити, що з рахунку необхідно здійснювати транзакції, щоб на нього нараховувалися гроші. Якщо пенсіонер, який знаходиться на тимчасово окупованій території (ТОТ) захоче отримати фізичну картку, то це можна зробити у відділені банку на підконтрольній Україні території. При цьому будуть потрібні паспорт та ідентифікаційний код.

У службі підтримки Monobank зазначили, що під час реєстрації не приймають російські номери телефонів, необхідний український або іноземний номер. Після завершення реєстрації застосунок запропонує способи отримання картки, проте не всім буде доступне відкриття початкової віртуальної картки.

Як зареєструвати віртуальний рахунок у банку

Щоб зареєструвати віртуальний рахунок, треба отримати код. Він може бути переданий через відеодзвінок по Telegram через додаток банку. Необхідно звернутися за отриманням коду в процесі реєстрації.

Для реєстрації знадобитися пред’явити індивідуальний номер платника податків (ІПН) і один із таких документів:

  • паспорт;
  • ID-картку;
  • закордонний паспорт;
  • посвідку на постійне проживання;
  • тимчасове посвідчення на постійне проживання, якщо в графі «Дійсно до» зазначено «безстроково»;
  • тимчасове посвідчення громадянина України;
  • військовий квиток;
  • дипломатичний паспорт.

Якщо людина відмовилась від ІПН, треба надати фото документа, де зазначено про відмову.

Раніше ми писали, як пенсіонерам можна підготуватися до ідентифікації та які питання під час неї ставлять.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі