"Необхідно чітко розуміти, що дороги між населеними пунктами - це відповідальність "Укравтодору", а в населених пунктах, згідно з чинним законодавством, це відповідальність місцевих органів влади", - зазначив віце-прем'єр.
За його словами, для будівництва сучасної автодорожньої мережі, необхідне чітке фокусування відповідальності, хто і за яку дорогу відповідає.
"Ключові дороги повинні залишитися у держави, а решта - перейти разом з коштами на їх утримання під контроль територіальних органів влади, щоб була персоніфікована відповідальність", - зазначив Олександр Вілкул.
"Якщо ми говоримо про дороги, то повинні розуміти, що в нас близько 170 тис. км доріг у державі. З них 95% були побудовані 40-60 років тому і розраховані на інше навантаження. Сьогодні потік автомобілів цими дорогами від двох до 10 разів більший, ніж той, що був, коли вони проектувалися", - додав він.
Подробиці читайте в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна" в інтерв'ю Юрія Бутусова з Олександром Вілкулом. !zn
Читайте також:
Азарову доповіли про ліквідацію майже всіх ям на дорогах
Міністр інфраструктури попросив вибачення за погані дороги
Українські водії платять за дороги в десять разів більше, ніж йде на їх ремонт
Віктор Янукович-молодший розповів чому в Україні погані дороги