"Приватні дороги (в Україні – ред) можливі, так звані концесійні. Вони можуть будуватися тільки як альтернатива існуючим безкоштовним (дорогам – ред). Теоретичні є зацікавленість з боку окремих великих європейських інвесторів і також з боку Китаю, які готові заходити на український ринок з цією пропозицією", - сказав Омелян.
Як повідомлялося, новий в. о. голови Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак заявив, що готовий працювати максимально ефективно для кардинального поліпшення стану доріг в Україні, але для цього потрібен час.
Детальніше про роботу Державного агентства автомобільних доріг України читайте у статті ""Укравтодор": перезавантаження" Андрія Вадатурського у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".