"Це – не лише найбільший інфраструктурний проект, реалізований у нас в країні протягом останніх десятиліть. Це – проект, завдяки якому Україна стає ще ближчою до Європейського Союзу, а Євросоюз – до України. Адже він – частина міжнародного транспортного коридору, який прямує територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та далі на схід. Тут проходить до 40% наших транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи", - заявив президент Петро Порошенко, який повинен прибути на відкриття тунелю.
Тунель стане частиною Пан'європейського транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини та України.
Будівництво тунелю розпочалося у 2007 році за співфінансування ЄБРР. На його спорудження було витрачено 2,2 млрд євро. Тепер пропускна здатність тунелю збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження виросте з 15–40 до 60–70 км/год. Гарантія експлуатації - 100 років. Довжина нового тунелю становить 1765 метрів.
Зазначимо, що старий одноколійний тунель ефективно експлуатується понад 130 років, адже був побудований за часів Австро-Угорщини 1886 року і є другим за довжиною залізничним тунелем в Україні.