Більшість українців (41%) не надає особливого значення формату, в якому була знята кінокартина, свідчать дані опитування Research & Branding Group.
Ті ж з них, для кого формат має значення, найчастіше воліють повнометражні (33%), багатосерійні фільми (13%) та серіали (7%).
Любителі повнометражних фільмів істотно частіше зустрічаються серед чоловіків, а любителі багатосерійних фільмів і серіалів – серед жінок. Зокрема люблять виключно серіали 11% жінок і лише 3% чоловіків.
Дослідження проводилося компанією R&B з 7 по 16 лютого 2018 року серед 1801 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки склала 2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95.
Нагадаємо, що за даними опитування Research & Branding Group, у лютому 2017 року телебачення приблизно вдвічі (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела для отримання інформації. Всі інші ЗМІ безнадійно відстають від лідерів: радіо – 2%, преса – 2%.