Українські телеканали більше 10% своїх новин роблять з повідомлень у Facebook і Twitter

Поділитися
Українські телеканали більше 10% своїх новин роблять з повідомлень у Facebook і Twitter На телеканалах активно використовують повідомлення з Facebook і Twitter © mobileprivacysource.com
Академія української преси провела чергове дослідження новин на семи провідних українських телеканалах.

У вересні 2017 року порівняно з минулим роком на українських телеканалах у три рази (з 4% до 12%) зросла частка повідомлень з посиланням на Facebook і Twitter. Найбільше їх на Першому (20%) та СТБ – 18%.

За даними моніторингу Академії української преси, основні джерела інформації телеканалів - власні кореспонденти (54%) та офіційні джерела - 48%.

Академія української преси провела дослідження за участю вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму (19:00-23:00) семи провідних українських телеканалів – "Інтер", "1+1", "Україна", СТБ, ICTV, UA:Перший та 5 канал.

Як свідчать дані опитування соціологічної компанії InMind, проведеного в травні-червні 2017 року, Про існування "джинси" знають 55% опитаних українців, з них 63% заявили, що можуть розрізнити оплачену новину - це на 16% більше, ніж минулого року.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі