Коваль вказує, що такий успіх став можливий завдяки правильній стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.
В той же час, імпортери українського масла заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.
"Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціну української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менше піддаються коливанню цін. Але брендування продовольства України - це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для урядовців", – підсумовує автор.
Детальніше про перспективи експорту української агропромислової продукції в Китай читайте у статті Олексія Коваля "Експорт до Китаю як по маслу" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".