Адміністрація морських портів України (АМПУ) та "Бєлтопенерго" домовилися про відновлення річкового судноплавства між Українською державою та Білоруссю, повідомила прес-служба АМПУ. Відповідний меморандум підписали заступник голови АМПУ Дмитро Роменський та генеральний директор "Бєлтопенерго" Василь Варфоломєєв.
"Реалізація проекту спрямована на розвиток логістики і перевезення вантажів між Україною і Білоруссю з використанням річкового транспорту, створення нових робочих місць і залучення нових вантажопотоків в морські порти України. Відповідна домовленість між двома компаніями була досягнута в Києві в понеділок, 17 грудня", - йдеться у повідомленні.
За словами Роменського, Адміністрація морських портів розгляне можливість проведення днопоглиблювальних робіт на судноплавних водних шляхах річки Дніпро. У свою чергу білоруська сторона надасть Україні інформацію про заплановані обсяги перевалки та параметри оброблюваних суден.
"Виходячи з цього, ми проведемо аналіз фінансово-економічної ефективності проведення необхідних робіт для досягнення гарантованих глибин проходу суден", - додав Роменський.
У прес-службі АМПУ зазначили, що "Бєлтопенерго" планує також надати українським партнерам інформацію про терміни будівництва порту в Нижніх Жарах (Гомельська область, Республіка Білорусь). Компанія також зобов'язується розглянути можливість забезпечення білоруськими постачальниками вантажопотоку, необхідного для окупності днопоглиблювальних робіт.
"Деталі співпраці зафіксовані в меморандумі між двома компаніями. З українського боку документ підписав заступник голови ДП "Адміністрація морських портів України" Дмитро Роменський, з білоруського - генеральний директор ЗАТ "Бєлтопенерго" Василь Варфоломєєв", - підсумували в АМПУ.
У квітні 2018 року заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк заявив про те, Міністерство інфраструктури України готує звернення до Ради безпеки та оборони України з пропозицією заборонити вхід російських суден у внутрішні водні шляхи України через високий рівень терористичних загроз.