Через війну, яку розпочала Росія проти України, багато людей були змушені залишити свої домівки і виїхати в більш безпечні регіони країни або за кордон. Часто в таких ситуаціях вони гублять важливі документи.
В Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій нагадали, як українці, які перебувають за кордоном, можуть отримати картку платника податків (документ, що містить індивідуальний податковий номер (ІПН).
Для цього потрібні:
- заповнена заява за формою № 5ДР;
- копія паспорта з чітким зображенням документа.
Отримати картку платника податків можна:
- особисто у закордонній дипломатичній установі України;
- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
- через представника в українській податковій.
Для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
- довіреність;
- документ, що посвідчує особу представника;
- копію документа, що посвідчує особу довірителя.
Нагадаємо, зараз існує декілька способів відновити втрачені документи про освіту. Це можливо зробити, навіть якщо навчального закладу, який видав диплом, вже не існує.