Лише 36% українців вважають, що важливо знати, кому в країні належить медіа, з якого вони черпають інформацію. Майже стільки ж (а саме 34%) громадян обізнані в тому, хто є власниками загальнонаціональних телеканалів. Про це свідчать результати опитування, проведеного InMind на замовлення міжнародної організації Internews, що реалізує "Медійну програму в Україні" за фінансової підтримки USAID.
Що стосується регіональних медіа, то їх власників знають лише 6% опитаних.
Респонденти зазначають, що їм не дуже важливо, хто є власником медіа, позаяк за рахунок трансляції телемарафону "Єдині новини" не відчувається конкуренції - канали транслюють спільний контент. Учасники фокус-групи також вважають, що війна призвела до зменшення впливу власників ТБ на редакційну політику медіа.
Що стосується замовних матеріалів, то, на думку респондентів, їх кількість теж зменшилася через те, що зараз відсутні вибори (часто такі матеріали з'являлися в період передвиборних перегонів), а також через те, що усі ТБ-канали об'єдналися.
При цьому "майже кожному четвертому відомо, що телеканал "1+1" належить Ігорю Коломойському, кожному шостому - що власником "ТРК Україна" є Рінат Ахметов, найменша доля респондентів обізнана про власників телеканалів ICTV, Інтер та СТБ", зазначають автори опитування.
Опитування проводилося з 8 серпня по 9 вересня 2022 року методом Face-to-face. Респондентами стали українці, віком від 18 о 65 років, які мешкають на всіх підконтрольних українському уряду територіях України. Загальна вибірка 2022 = 3250 інтерв’ю (з яких по приблизно 300 інтерв’ю 8 областях: Київська (включно із м. Київ), Вінницька, Дніпропетровська, Львівська, Одеська, Полтавська, Сумська, Харківська). Репрезентативна частина 2022 = 1456 інтерв’ю. Похибка вибірки з імовірністю 0,95 не перевищує 2,5%.