У замовленні джинси в онлайн-медіа з'явився новий антитренд – ІМІ

Поділитися
У замовленні джинси в онлайн-медіа з'явився новий антитренд – ІМІ Інформкампанія розгорнулась довкола двох законопроєктів © Детектор Медіа
"Опозиційна платформа-За життя" поступилася пальмою першості серед замовників.

Новим антитрендом замовлення джинси в українських онлайн-медіа стала її спрямованість проти конкретних законопроєктів, що може свідчити про інтереси окремих олігархів та великих компаній, свідчить дослідження ГО "Інститут масової інформації".

"Онлайн-медіа розміщували надзвичайно багато матеріалів проти законопроєкту №1210 (11,6% загальної кількості матеріалів з ознаками замовлення) і проти законопроєкту №2336-2 (7,9%)… Такий високий відсоток контрлобізму може свідчити про те, що за ним стоять економічні інтереси окремих олігархів та великих компаній", - йдеться у дослідженні.

Перший закон стосується змін до Податкового кодексу, зокрема збільшення ренти за видобуток залізної руди, що суперечить інтересам великих підприємств, які займаються цією діяльністю, аж настільки, що проти нього було розгорнуто цілу інформкампанію. Другий - запобіганню і протидії політичній корупції.

ІМІ

Традиційно найбільшими замовниками джинси є комерційні компанії та бізнес, на які припадає 24% замовних матеріалів, друге місце посідає "Опозиційна платформа-За життя" з результатом у 18,1%. Третє місце із результатом у 8,6% джинси посідають олігарх Ринат Ахметов і автовиробники.

Майданчиками для просування меседжів "ОПЗЖ" залишаються контрольовані головою політради партії Віктором Медведчуком телеканали ZIK, NewsOne і "112 Україна".

Антилідерами з розміщення матеріалів з ознаками замовлення стали "РБК-Україна" (39 матеріалів, виявлених протягом тижня моніторингу), "Обозреватель" (31 матеріал), "112 Україна" і NewsOne (по 30 матеріалів). Не було виявлено замовних матеріалів на сайтах "Українська правда", "Ліга" та "Український тиждень".

Дослідження проводили з 21 по 25 жовтня 2019 року в 17 популярних інтернет-медіа, повна вибірка становила понад 20 тисяч новин.

Як повідомлялося, "Дзеркало Тижня" потрапило до переліку лідерів дотримання журналістських стандартів. Про це свідчать результати моніторингу онлайн-ЗМІ, здійсненого громадською організацією "Інститут масової інформації". В організації зазначили, що ЗМІ оцінювалися за 12 критеріями.

Медіа отримувало бал за кожну з категорій. До переліку увійшли ЗМІ, що набрали щонайменше дев'ять балів: "Дзеркало Тижня", Liga.net, "Українська правда", "Укрінформ", "Новое время", "Радіо Свобода", "Український тиждень", "Слово і діло", "Українські національні новини", "Громадське телебачення".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі