За словами Білошицького, уся робота щодо контролю швидкісного режиму на українських дорогах будуватиметься довкола превенції. Патрульні зупинятимуть порушників швидкісного режиму, і роз'яснюватимуть небезпеку таких дій для його життя та життя пасажирів.
"Наше завдання – стимулювати і спонукати водіїв знизити швидкість, особливо в тих місцях, де є підвищений рівень ДТП із постраждалими та загиблими. Під час пілотного періоду штрафування не буде. Зупинятимемо транспортний засіб, попереджатимемо водія, тому що це життя, перш за все, водія і також пасажирів", - цитує патрульного "Українська правда".
З наступного понеділка, 15 жовтня, порушників почнуть штрафувати. Перевищення швидкості більш ніж на 20 км/год коштуватиме водієві 255 гривень, більш ніж на 50 км/год – 510.
Наразі в Патрульної поліції є 25 повірених радарів, про місця їх установки в поліції повідомили напередодні. З часом кількість радарів на дорогах буде збільшуватися.
"У приладі є запобіжники проти можливих зловживань. Прилад містить спеціальну систему шифрування даних. Інспектор не має доступу, і не може видалити будь-які моменти самостійно", - підкреслив Білошицький.
Крім того, прилади обладнані лічильником зафіксованих правопорушень, що дозволить правоохоронцям відстежувати відповідність зафіксованих порушень та притягнення порушників до відповідальності.
"Але про це ми говоритимемо з наступного вівторка. Тому що до наступного понеділка включно ми працюватимемо пілотно – без притягнення водіїв до відповідальності", - додає він.
За словами начальника Департаменту патрульної поліції, поява радарів на українських дорогах стане першим кроком до розвитку системи фіксації правопорушень.
"Наступним кроком буде запуск приладів, які будуть розміщені стаціонарно в службових авто – фінансування вже передбачено в дорожньому фонді. А ще наступним кроком буде впровадження системи автоматичної фіксації правопорушень", - підсумував Олексій Білошицький.
Нагадаємо, уряд анонсував введення контролю швидкості на українських автошляхах ще в липні цього року. Відповідне рішення було прийнято після трьох смертельних ДТП за участю маршруток у Миколаївській, Хмельницькій і Житомирській областях, які сталися в один день. В Україні з 1 січня дозволена швидкість руху в населених пунктах становить 50 км/год.
Детальніше про статистичні дані смертності при ДТП читайте у статті Ольги Скрипник "Кінські сили vs людське життя" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".