У мережі Kyivstar у вівторок, 12 грудня, стався збій. Багато користувачів мережі не можуть скористатися ні інтернетом, ні мобільним зв’язком оператора. У компанії прокоментували ситуацію.
«Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми», – зазначили в компанії Kyivstar.
Абонентам порадили користуватись послугою «національний роумінг», оператор не усуне проблеми зі зв’язком. У компанії вибачились перед користувачами та подякували за розуміння.
При цьому сайт оператора також не працює.
Нижче можна ознайомитися з інструкцією підключення до національного роумінгу, щоб мобільний працював у випадку перебоїв в роботі операторів. Тобто, можна підключитися до іншого оператора, якщо основний відключився.