У клієнтів «ПриватБанку» виникли проблеми зі зняттям готівки. У банку кажуть, що проблема не з їхнього боку

Доповнено
Поділитися
У клієнтів «ПриватБанку» виникли проблеми зі зняттям готівки. У банку кажуть, що проблема не з їхнього боку
Проблеми також і з оплатою в терміналі і не лише.

У «ПриватБанку» стався збій. Зокрема, співзасновник Monobank Олег Гороховський повідомив, що клієнти банку зіткнулися з проблемами при знятті готівки у «приватівських» банкоматах. Також проблеми виникли з оплатою в терміналах та переказами, передає «Суспільне».

Згодом у пресслужбі «ПриватБанку» зазначили, що розбираються із ситуацією. Там повідомили, що технічної проблеми з боку банку немає, попередньо проблеми виникли через збій на стороні платіжних систем.

У пресслужбі зазначили, що термінали інших банків також працюють з перебоями. Коли проблему вирішать, поки невідомо.

Кілька днів тому повідомлялося, що деякі з онлайн-сервісів «Укрзалізниці» з технічних причин є тимчасово недоступними. Зокрема, йшлося про мобільний застосунок і чат-бот УЗ.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі