На київському Центральному залізничному вокзалі відбулася презентація оновленого корпоративного логотипу Укрзалізниці. Символ, який зберіг основні елементи минулого, змінюється вперше за останні двадцять років. Він має консолідувати всі підрозділи акціонерного товариства, багато з яких раніше мали свої окремі логотипи. Оновлений візуальний образ буде поетапно втілений на всіх об'єктах інфраструктури, рухомому складі, інвентарі, формі залізничників тощо.
Над оновленням логотипу компанії працювали професіонали з креативної агенції Galagan. Після доопрацювання концепції з урахуванням побажань залізничників, оновлений логотип був схвалений відповідно до внутрішніх процедур акціонерного товариства та зареєстрований у встановленому порядку. Лаконічність логотипу дозволить йому бути більш впізнаваним, зручнішим у відтворенні, ефективнішим для подальшої комунікації. Унікальну айдентику також підкреслює фірмовий колорит, за основу якого було взято колір індиго.
ПАТ "Укрзалізниця" - головний перевізник країни. Наразі компанія забезпечує 82% вантажних і майже 50% пасажирських перевезень, які здійснюються всіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.
Тим часом "Укрзалізниця" планує в 2019 році підвищити тарифи на перевезення.