На міжнародній виставці "Зброя та Безпека-2017" у Києві фахівці "Харківського конструкторського бюро ім. Морозова" (входить до складу ДК "Укроборонпром") представили новий БТР-4МВ1, повідомляє прес-служба "Укроборонпрому". Ця модель вперше представляється в Україні на виставці міжнародного рівня.
Бойова машина використовується українськими військовими зоні АТО. Харківські зброярі внесли зміни у фронтальну частину, а також у її технологічне рішення, у відповідності до останніх тенденцій бронетехніки НАТО. Завдяки цьому вдалося досягти принципово нового рівня захисту БТР. Так, при створенні машини розробники використали модульний підхід побудови бронезахисту й активно використали рознесену броню. Це дозволяє оперативно замінювати елементи верхнього шару броні у польових умовах.
Проте підвищення бронезахисту БТР майже не позначилося на його вазі – завдяки застосованим технологічним рішенням вона збільшилася лише до 24-25 тонн, що на дві-три тонни більше за звичайну версію БТР-4.
"Всі ходові властивості, які забезпечує колісна формула 8х8 у поєднанні із німецьким двигуном від Deutz та американською трансмісією Alisson, залишились без змін: максимальна швидкість – 110 км/год. Окрім того, БТР-4МВ1 зберіг можливість форсування водних перешкод уплав зі швидкістю до 10 км/год", - додали в "Укроборонпромі".
Крім того, наявність багатоцільових відсіків дозволяє встановлювати додаткові паливні баки, поплавки або додаткову броню, та переоснащувати БТР-4МВ1 у найкоротші терміни. Використання бойових модулів також дозволяє проводити заміну озброєння бойової машини.
"БТР-4МВ1 – є машиною, яка забезпечує захист екіпажу на найвищому рівні для цього класу бронетехніки. Фактично зараз БТР-4МВ1 можливо за короткий час пристосувати до виконання будь-якої задачі, від дозорно-розвідувальної до машини-амфібії для морської піхоти. Це підхід, який використовується у найкращих зразках бронетехніки країн-членів НАТО, вже реалізовано у українському БТР-4", – наголосив директор "Харківського конструкторського бюро ім. Морозова" Олексій Бабіч.
Нагадаємо, взимку 2016-2017 років проводилися випробування українського безпілотного БТР "Фантом". БТР оснащений гібридним двигуном з повним приводом, незалежною підвіскою і гідравлічною гальмівною системою. Зв'язок між центром управління та "Фантомом" забезпечується засобами захищеного радіоканалу радіусом дії до 10 км або через оптоволоконний кабель.
Детальніше про тенденції розвитку українських оборонних технологій та переозброєння ЗСУ читайте у статті Валентина Бадрака "Робота "оборонки": годинник з уповільненим ходом" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".