Спеціалісти компанії “Київстар” станом на 20:00 вівторка, 12 грудня, частково відновили роботу послуг фіксованого зв’язку. Про це йдеться у повідомленні компанії у Facebook.
“Зараз спеціалісти компанії працюють над відновленням інших послуг і зроблять все можливе, аби остаточно завершити цю роботу протягом 13 грудня 2023 року”, – розповіли у компанії.
У “Київстарі” зазначають, що відновлення сервісів може відбуватись поступово, про що буде повідомлятися додатково.
Крім того повідомляється, що після стабілізації роботи мережі усі абоненти і корпоративні клієнти обов`язково отримають компенсації.
Нагадаємо, з самого ранку 12 грудня абоненти “Київстару” не можуть скористатись мобільним зв’язком чи інтернетом. Ба більше, користувачі мережі не можуть підключитися до послуг інших операторів через національний роумінг. Крім того, цей збій матиме певний вплив на роботу деяких терміналів та банкоматів «Приватбанку», але не на всю мережу.
Причиною збою стала хакерська атака. У "Київстарі" запевнили, що станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані. У компанії пообіцяли надати компенсацію тим абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами.