"Як тільки будівельники завершили свою роботу на фарватері, лоцмани таманського і кримського управлінь "Росморпорта" оперативно приступили до проведення суден через канал. На час проведення морської операції в Керченській протоці ми збільшили склад лоцманів і лоцманських катерів, так що проводка караванів буде здійснюватися навіть швидше, ніж після обмежень за штормових умов", – йдеться в повідомленні інфоцентру "Кримський міст", пише "Крим. Реалії".
Судноплавство було обмежено з ранку 9 серпня.
Як повідомлялося, в червні стало відомо про підготовку Міністерством транспорту РФ проекту наказу про закриття Керченської протоки у серпні-вересні 2017 року для встановлення арки Керченського мосту.
Мінінфраструктури України звернулося зі скаргою в Міжнародну морську організацію, оскільки такі дії з боку РФ можуть завдати значної шкоди не лише безпеці судноплавства, але й національній безпеці України.
У травні прокуратура Автономної Республіки Крим повідомляла про те, що екологічні порушення при будівництві Росією моста через Керченську протоку можуть перетворити Азовське море на затокуЧорного моря. Будівництво може спричинити регіональну екологічну катастрофу.
Загальна вартість Керченського мосту – 228 млрд рублів, генпідрядник - ТОВ "Стройгазмонтаж" Аркадія Ротенберга. Транспортний перехід через протоку спроектований у вигляді двох паралельних мостів. Відкриття автомобільного руху має відбутися наприкінці 2018 року, залізничного – у 2019 роц