Як повідомляє "Укрінформ", про це в ході круглого столу повідомив генеральний директор міжнародного аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін.
"Ми вже розуміємо, що на період, поки буде здійснюватись розвиток терміналу D, нам обов‘язково потрібно допоміжна взаємодія з одним із заморожених терміналів. На сьогодні ситуація така, що в режимі stand-bу у нас знаходиться термінал В, який відкривається для чартерних і сезонних програм (зокрема, це були хасидські паломники). Його можна протягом лічених днів запустити в роботу. З терміналом F ситуація складніша, оскільки під час переселення з F до D звідти була вилучення частина обладнання", - зазначив гендиректор.
За словами Рябікіна, розконсервація терміналу F затребує близько 70-80 млн грн, але в наступному році цього не відбудеться.
"У нас є програма, коли протягом 120 днів ми можемо його розконсервувати і відповідно проінвестувати за ці 120 днів близько 70-80 млн грн. У цій ситуації ми на 2018 рік поки розконсервацію не плануємо, тому що у нас є термінал В, готовий підключитися до роботи. І якщо буде приріст перевізників, які себе позиціонують у лоукост-сегменті, тоді вже наступного року ми будемо планувати внесення коштів на його расконсерівацію, але вже не у 2018 році", – уклав він.
Нагадаємо, 10 липня найбільший європейський лоукостер Ryanair скасував запланований вихід на український ринок, пославшись на публічний конфлікт з керівництвом аеропорту "Бориспіль".
Комерційний директор ірландської авіакомпанії Девід О ' Брайен пояснив рішення менеджменту відмовою гендиректора "Борисполя" Павла Рябікіна виконувати угоди, досягнуті між Ryanair і Міністерством інфраструктури.
Раніше Рябікін заявив про неможливість виконати умови авіакомпанії Ryanair, так як частина з них суперечить українському законодавству, а частина – може принести аеропорту серйозні збитки.
11 липня прем'єр-міністр Володимир Гройсман заявив, що уряд України спробує поновити переговори з Ryanair і оцінить хід попередніх переговорів.