Для реклами поїздок в Чорнобильську зону державне підприємство «Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління Зоною відчуження» замовило послугу із піару на 1,98 млн гривень. Як пишуть «Наші гроші», тендер 20 жовтня виграло ТОВ «НФ Комунікаційна агенція".
Згідно із договором, компанія ще цього року має створити та реалізувати рекламну кампанію, щоб сформувати думку про Зону відчуження як «місце для відвідування та світової історичної пам’ятки». При цьому головною ціллю є збільшення кількості відвідувачів до 10 тис до кінця року. Основною аудиторією реклами будуть турагентства, іноземні та українські туристи і громадськість.
Відповідно до кошторису PR-концепція коштуватиме 203 тис грн., втілення стратегії – 1,34 млн грн., а робота в соціальних мережах, а саме створення контент-плану – 437 тис грн. Завдяки рекламі у Facebook та Instagram кількість підписників повинна зрости на 5 тисяч. Також в планах поширення матеріалів в медіа, зйомка передачі, захід за участі туроператорів, науковців, ліквідаторів та очевидців і два медіа-тури або презентації.
Столична компанія «НФ Комунікаційна агенція», яка до серпня 2021 року називалась «Ньюсфронт», належить директору Володимиру Дегтярьову та Наталії Березовській.
Зазначимо, що нещодавно Фонд держмайна запропонував бізнесу взяти в оренду 35 об'єктів держмайна, які розташовані в Чорнобильській зоні відчуження.