Турецькі органи контролю відмовляються оформляти українські машини, що здійснюють перевезення вантажів між Україною та Туреччиною на підставі разових двосторонніх дозволів, повідомляє Міністерства інфраструктури України.
Аргументація відмови полягає в тому, що ніби-то українські перевізники повністю використали квоту зазначених дозволів другого кварталу, і тепер виконати перевезення на підставі поданих дозволів зможуть тільки після 1 липня 2016 року.
При цьому, як заявили в міністерстві, українська сторона не погоджувалася з поквартальним використанням турецьких двосторонніх дозволів в 2016 році, відповідні домовленості, щодо поквартального використання двосторонніх дозволів планувалися лише в 2015 році.
У зв'язку зі сформованою ситуацією Міністерство інфраструктури України наполегливо рекомендує українським автоперевізникам утриматися від здійснення перевезень з України в Туреччину на підставі двосторонніх дозволів до узгодження позицій України та Турецької Республіки з даного питання.
Раніше повідомлялося, що Україна і Туреччина об'єднають зусилля для деокупації Криму. Питання анексії українського півострова Росією було одним з ключових під час переговорів глав двох держав у вузькому форматі, так і під час П'ятого засідання Стратегічної ради високого рівня між Україною і Турецькою Республікою.
Крім того, Україна і Туреччина мають намір розширити співпрацю у сфері поставок газу. Зв'язки України та Туреччини зміцнюються на тлі різкого погіршення російсько-турецьких відносин. Вони остаточно зіпсувалися після того, як 24 листопада 2015 року турецькі винищувачі збили російський літак Су-24, що бомбардував прикордонні райони в Сирії і при цьому порушив повітряний простір Туреччини. У той же день президент Росії Володимир Путін назвав цей інцидент "ударом у спину", який завдали "прихильники тероризму".
Більше про нові турецько-українські відносини читайте в статті Володимира Кравченка для DT.UA"Україна - Туреччина: союз ситуативний, а не стратегічний".