«Укрпошта» оголосила про продаж старих автівок, щоб зібрати кошти на оновлення пошкодженого після обстрілів у прифронтових регіонах автопарку. Як повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський, на аукціон «Prozorro.Продажі» буде виставлено 531 автомобіль, здебільшого 90-х та 2000-х років. Вартість лотів, які складатимуться кожен із від дев'яти до 134 одиниць, стартує від 42 тис. до 1,1 млн грн.
«Серед транспорту будуть присутні як авто іноземного виробництва (Hyundai Sonata, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Daewoo, Skoda, Volvo, Mercedes Benz), так і з країн-агресорів (МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ тощо).
Вони або поповнять автопарк когось з колекціонерів, або (на що я сподіваюсь) потраплять до волонтерів, і після ремонту та перезбірки трьох-чотирьох авто в одне на ходу, допоможуть ЗСУ там, де це потрібно», – написав Смілянський.
Втім, користувачі соцмереж критично сприйняли такий крок «Укрпошти». Дописувачі — часто емоційно — нарікали як на незадовільний технічний стан авто, так і на необхідність аукціону замість передачі машин напряму військовим.
Зрештою, у компанії так само емоційно відреагували на критику. Відповідний допис від імені «Укрпошти» з'явився у Х (раніше Twitter)
«Так, виставили гниле гівно на аукціон. Ні, не йоб**лись. Так, хотіли б віддати просто так тим, кому треба, але не маємо права. Продаємо старі автівки на Prozorro, бо цього вимагає закон», – йдеться в повідомленні.
Як пояснив Ігор Смілянський, компанія, акціонером якої є держава, не може просто передати ці автомобілі на фронт, тому використовує механізм продажу через «Prozorro.Продажі».
«Саме тому є дуже простий і зрозумілий механізм – «Prozorro.Продажі», де всі бачать і товар, і ціну продажу. І саме ринок визначить, скільки і що коштує», – додав він.
Нестандартний допис «Укрпошти» викликав ще більше обговорення у соцмережах, ніж початковий про аукціони. Українці поділилися на тих, хто підтримав «крик душі» державної компанії, та на тих, хто наголошує на неприйнятності комунікації у такій манері.