"Впевнений, що за два місяці ми пройдемо той шлях, який дозволить 1 січня стартувати Суспільному", - сказав Наливайко.
На його переконання, у січні 2017 року Суспільний мовник стикнеться з двома викликами. "Один виклик, що ефекту новизни від того, що буде створено Суспільне не буде, бо цей бренд був озвучений ще у квітні 2015 року, а друга проблема - це те, що за пультами з мікрофонами, камерами стоятимуть ті самі люди, які стоять зараз", - зауважив він.
Голова Держкомтелерадіо озвучив також концептуальне бачення підходів до формування контенту телерадіоканалів Суспільного мовника.
"У Суспільному мовленні України має бути застосовано таку формулу, яка буде відрізняти його від державного: повага до глядача з боку мовника і довіра до мовника з боку глядача, - наголосив Наливайко. - Зараз ця формула працює трохи інакше: повага до керівництва з боку мовника і довіра до мовника з боку керівництва. Оце один із ключових моментів, який повинен бути змінений".
У квітні 2016 року гендиректор НТКУ Зураб Аласанія в інтерв'ю DT.UA заявив, що "Суспільне телебачення ніколи не ганятиметься за комерційними рейтингами, вони взагалі не мають до нас ніякого відношення".