Більшість жителів України згодні з тим, що 3 компанії Research & Branding Group.
Крім того, 63% опитаних (73% жінок і 50% чоловіків) вважають, що манери і поведінка сучасних чоловіків стали менш "мужніми", а роль чоловіків у сім'ї знизилася: вони все частіше заробляють менше грошей, ніж дружини, не приймають важливі сімейні рішення - 54% опитаних (64% жінок і 41% чоловіків).
На думку жителів України, найбільш притаманними рисами сучасних українських чоловіків є: мужність, сила (15%); розум, інтелект (12%); образ мисливця, годувальника (11%); господарність (9%); надійність (8%); матеріальна забезпеченість (8%); працьовитість, образ трудівника (7%); порядність (6%); чесність (6%); образ захисника і опори в житті (5%), дбайливість (5%)і доброта (4%).
На думку жителів України, найбільш притаманними рисами сучасних українських жінок є: хазяйновитість (22%); розум, інтелект (12%); зовнішня привабливість, краса (11%); образ гарної матері (11%); ніжність, жіночність (9%); дбайливість (7%); образ створює затишок берегині сімейного вогнища (6%); доброта (6%); вірність (6%); працьовитість, образ трудівниці (5%); мудрість (5%); порядність (5%); незалежність (5%) і діловитість, образ бізнес-леді (4%).
Більше половини жителів України (52%) вважають, що стереотип "чоловік-годувальник" в даний час ослаб, третина (30%) вважають, що цей стереотип аж ніяк не змінився, а кожен десятий респондент (11%) вважає, що такий стереотип посилився.
Серед жінок частка тих, хто вважає, що стереотип "чоловік-годувальник" ослаб, більше, ніж серед чоловіків (61% проти 41%), а серед чоловіків більше, ніж серед жінок, тих, хто вважає, що такий стереотип не змінився (37% проти 25%) або посилився (15% проти 9%).
Думки жителів України щодо зміни стереотипу "жінка-господиня" розділилися: 38% опитаних вважають, що стереотип "жінка-господиня" в даний час ослаб і приблизно стільки ж (36%) вважають, що цей стереотип аж ніяк не змінився, а кожен п'ятий респондент (21%) вважає, що такий стереотип посилився.
Як показують результати опитування, в сучасному українському суспільстві переважають два типи чоловіків "обтяжений зобов'язаннями" (28%) і "нуль зобов'язань" (27%), кожного п'ятого українського чоловіка віднесли до типу "эгоцентрик, типовий холостяк" (20%), а кожен десятий - до типу "сучасний і на крок попереду" (11%).
Серед жінок більше, ніж серед чоловіків, частка тих, хто вважає, що в сучасному українському суспільстві все більше чоловіків належать до типу "нуль зобов'язань" (35% проти 18%), а серед чоловіків більше, ніж серед жінок, тих, хто вважає, що в Україні все більше чоловіків, належать до типу "обтяжений зобов'язаннями" (33% проти 24%).
Донецька компанія Research & Branding Group провела дослідження громадської думки з 19 по 29 квітня 2013 року серед 2178 осіб по всій Україні. Очікувана середня похибка вибірки складає +-2,2%. !zn
Читайте також:
Українці назвали чоловічі і жіночі професії
Третина українців назвали ситуацію в країні нестерпною
Українці зізналися у шкідливих звичках: чоловіки п'ють і курять, жінки базікають по телефону
Більше третини українців хотіли б народитися в іншій країні