Російська Об'єднана суднобудівна корпорація, яка не може добудувати свої кораблі через припинення поставок українських газотурбінних двигунів, збирається через суд вимагати від української сторони виконання вже оплачених контрактів.
Українські двигуни у Росії мають намір замінити власними аналогами, однак це буде можливо тільки наприкінці 2017 - початку 2018 року, а на даний момент російські суднобудівники відчувають "тимчасові труднощі", вирішити які збираються через суд.
"Як відомо, політичне керівництво України в односторонньому порядку припинило будь-які відносини у сфері ВТС і припинило відвантаження продукції на адресу російських підприємств. В роботі верфей Об'єднаної суднобудівної корпорації такі недобросовісні дії суміжної держави викликали тимчасові труднощі, пов'язані з оснащенням споруджуваних фрегатів проектів 11356 і 22350 газотурбінними двигунами (ВМД)" – йдеться в повідомленні, опублікованому на сайті ОСК.
Перші три сторожові кораблі проекту 11356 і перші два кораблі проекту 22350 вже оснащені газотурбінними двигунами українського виробництва.
Наступні фрегати обох проектів будуть оснащені двигунами російського виробництва з характеристиками, які, як очікується, будуть перевершувати українські аналоги.
У корпорації повідомляють, що в кінці 2017 - початку 2018 року поставки газотурбінних двигунів для кораблів ВМФ Росії почне НВО "Сатурн".
Передача флоту фрегатів з установками, випущеними в рамках імпортозаміщення, намічена на початок 2020 року, інформує ОСК.
Раніше віце-прем'єр РФ дмитро Рогозін заявив, що Росія не зможе в найближчі 3 роки замінити українські двигуни для ВМФ. За оцінками російського віце-прем'єра, російським вченим знадобиться 2 роки, щоб відтворити українську технологію і ще рік – щоб налагодити серійне виробництво.