"Блокпости, які стояли безпосередньо на адмінмежі, вони знімають і залишають систему відеоспостереження, та розбудовують пункти пропуску на окупованій території і укріплюють їх. Фактично вони приводять систему контролю на адмінмежі до тих стандартів, які є у них на інших, так званих мирних ділянках кордону. Прибираючи так звані блокпости, російська сторона хоче показати, що тут проходить їхній кордон, такий самий, як і в інших місцях", - зазначив він.
Відтепер при перетині адміністративного кордону з анексованим українським півостровом громадяни проходитимуть менше позицій, їх менше зупинятимуть.
Раніше при в'їзді в Крим або виїзді з нього подорожуючих могли додатково зупиняти на цих блокпостах.
"Тепер, умовно кажучи, при перетині цієї ділянки, у громадян, які їдуть в Крим, чи виїжджають звідти, буде менше позицій, де їх будуть зупиняти. Раніше могли бути додаткові зупинки на цих блокпостах, а тепер вони будуть одразу слідувати на пункти пропуску окупантів на півострові", - розповів журналістам Олег Слободян.
Нагадаємо, з 20 лютого 2014 року (офіційна дата анексії півострова РФ – ред.), на адміністративному кордоні з Кримом працюють три підконтрольних Україні пункти в'їзду-виїзду: "Каланчак", "Чонгар" і "Чаплинка".
На початку листопада 2017 року окупаційні російські війська повністю припинили рух транспортних засобів і пішоходів на пунктах пропуску на адмінкордоні з анексованим Кримом. Пропуск людей та транспорту припинився близько 1:30 1 листопада.
Пізніше рух транспорту й пішоходів було відновлено навпроти всіх контрольних пунктів – "Чонгар", "Каланчак" і "Чаплинка". За однією з версій, причиною збою став вихід з ладу системи бази даних. За іншою – пошук "диверсантів" після пошкодження двох газопроводів і падіння опори ЛЕП в районі Алушти.