Ранковий збій в роботі "Київстар" не був кібератакою — представниця компанії

Поділитися
Ранковий збій в роботі © facebook.com/kyivstar
Вона попередила, що такі випадки можуть траплятися у майбутньому. 

Сьогоднішній збій в роботі мобільної мережі "Київстар" не був кібератакою. В ефірі "Радіо Свобода" представниця компанії Анна Захараш попередила, що в майбутньому такі випадки можуть траплятися. 

"Після такої масштабної кібератаки нам потрібен час на відновлення сервісів. Сьогодні відбувається технічний збій. Ми відновлюємо сервіси, щоб стабілізувати послуги по всій Україні. Застосунок "Мій Київстар" вже працює, ми намагатимемося якнайшвидше відновити голосові послуги зв'язку", - заявила директорка з корпоративних комунікацій "Київстар". 

Вона додала, що компанія разом з СБУ займається посиленням аспекту безпеки. 

Нагадаємо, відповідальність за кібератаку 12 грудня проти мобільного оператора "Київстар" взяла на себе російська хакерська організація "Солнцепек". Свої дії вона пояснила тим, що компанія нібито забезпечує зв'язком ЗСУ, держоргани та силові структури України. У "Київстарі" згодом підтвердили, що атаку було здійснено через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників. 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі