До недавнього часу в роботі Укравтодору не було жодної прозорості та не існувало логіки у підході до ремонту доріг. А саме держагентство можна порівняти зі старим автомобілем, який потребує кардинального ремонту.
Про це в інтерв'ю "Ліга.Бізнес" заявив радник прем'єр-міністра України Юрій Голик.
"Укравтодор - убита в мотлох машина, яка їде через раз. Якщо кардинально її не відремонтовати, то потрібно просто ліквідувати", - упевнений він.
З позитиву останніх років радник прем'єра вбачає хіба що прийняття Дорожнього фонду. Але це не заслуга самого Укравтодору, а народних депутатів, які проголосували за таке рішення у 2016 році.
При цьому, як вважає Голик, Укравтодор неправильно користувався цим інструментом.
"Не було ніякої прозорості, логіки в ремонті доріг. Чому усі гроші валилися на Go Highway (коридор, що з'єднує порти Одеси та Миколаєва з польськими портами в Балтійському морі - ред.), якщо на сході України маса непроїзних доріг, які з року в рік погіршуються? Але при цьому ми робимо дороги у Вінницькій, Тернопільській та Хмельницькій областях", - додав він.
Нагадаємо, раніше Голик повідомив, що у 2020 році в Україні буде відремонтовано рекордну кількість доріг. Для цього передбачені гроші з кількох джерел. Зокрема, це Дорожній фонд та 31,5 млрд в ньому на дороги "Укравтодору" і 22 млрд на дороги ОДА.