Законопроектом пропонується передбачити, що розміщення реклами та/або рекламних засобів на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення, забороняється.
Як зазначається в пояснювальній записці, закон "має обмежити тотальне панування у міському просторі рекламоносіїв, яке призвело до візуального засмічення наших вулиць та площ, має сприяти збереженню автентичності та просторової композиції об'єктів культурної спадщини та архітектурних ансамблів, покращити ситуацію у сфері безпеки дорожнього руху".
У квітні Київрада затвердила зміни до Концепцію розміщення зовнішньої реклами у столиці, згідно з якою територію міста поділять на п'ять форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами в кожній.
У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля - 75 м кв. допускається у четвертій зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста.
"Реалізація цього рішення дозволить скоротити кількість наземних рекламних засобів на 74-75%. До 3000 дозволів втрачають дію до кінця цього року", - зазначив заступник голови КМДА Олексій Резніков.