Рада обмежила показ реклами на телебаченні

05 червня, 2014, 14:45 Роздрукувати
Відправити
Відправити

У Раді зазначають, що головним у цьому законі є те, "що телевізійні блоки реклами стануть коротшими, а ефективність реклами зросте".

Рада обмежила показ реклами на телебаченні
© ria.ru

Рекламні блоки під час телепередач стануть коротшими, до цього зобов'язує закон про внесення змін до закону України "Про рекламу".

За законопроект у цілому про внесення змін до законодавства, що стосуються приведення у відповідність до Європейської конвенції про транскордонне телебачення проголосувало 229 народних депутатів з 314 зареєстрованих в залі засідань.

Представляючи даний законопроект, керівник підкомітету Комітету з питань слова та інформації Олена Кондратюк зазначила, що головне в цьому законі те, "що телевізійні блоки реклами стануть коротшими, а ефективність реклами зросте".

Згідно з законом, частина реклами і телепродажу протягом кожної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20%, а під час виборчого процесу - 25% фактичного обсягу мовлення.

У законі зазначається, що час мовлення, відведений на рекламу і телепродажі, не може перевищувати 15%, а під час виборчого процесу - 20% фактичного обсягу мовлення протягом доби телерадіоорганізації будь-якої форми власності.

Закон також передбачає, що трансляція програм для дітей за умови їхньої тривалості до 30 хвилин, не може перериватися рекламою.

У той же час, трансляція програм, передач для дітей за умови їхньої тривалості понад 30 хв. та програм, передач новин може перериватися рекламою не частіше одного разу кожні 30 хв.

Закон передбачає що трансляція кіно- і телефільмів може перериватися рекламою не частіше одного разу протягом кожних 30 хвилин мовлення.

Згідно з законом, трансляція інших фільмів, у тому числі окремих серій, серіалів, документальних фільмів, може перериватися рекламою не частіше одного разу кожні 20 хвилин мовлення.

Закон набере чинності через три місяці після опублікування. !zn

Читайте також:

"Розумні" телевізори LG обвинуватили у стеженні за користувачами

Українська мова втрачає позиції в медіа та рекламі

По матерiалам: Інтерфакс-Україна / Підготував/ла : Шевченко Наташа
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК