Верховна Рада України прийняла законопроєкт, спрямований на вдосконалення законодавчого регулювання в сфері зовнішньої реклами, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Ухвалення законопроєкту №5094 підтримали 334 народних депутата на пленарному засіданні у четвер, 3 червня.
Його метою є створення сприятливих правових умов для поліпшення благоустрою населених пунктів і їх підприємницького середовища шляхом комплексного законодавчого врегулювання питань, пов'язаних з розміщенням зовнішньої реклами.
Законопроєкт передбачає внесення змін до дев'яти законів.
Автори документа пропонують в законі "Про рекламу", зокрема, передбачити створення відкритої електронно-інформаційної бази даних зовнішньої реклами, впровадити кодування кожного рекламного засобу двомірним штрих-кодом (QR-код), що містить відомості про власника та конструкцію.
Також законопроєкт пропонує врегулювати порядок розміщення реклами на транспортних засобах, встановити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільних процедур та видачі або відмови у видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
Нагадаємо, що Верховна Рада прийняла закон №4184 про так званому "податку на Google", який пропонує зрівняти правила оподаткування для міжнародних технологічних компаній з українськими. У другому читанні за документ проголосували 283 народних депутата.