Проректор Дніпровської політехніки вказав на зворотну сторону діджіталізаціі освіти

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Проректор Дніпровської політехніки вказав на зворотну сторону діджіталізаціі освіти © Ракурс
При переході в онлайн істотно зросла навантаження не викладачів.

Динаміка розвитку технологій значно випереджає динаміку змін в свідомості учасників освітнього процесу, вважає  перший проректор НТУ «Дніпровська політехніка» Олександр Азюковський.

Пан Азюковскій зазначає, що зворотний бік діджіталізаціі освіти - збільшення навантаження викладачів, адже підготовка до викладання онлайн надзвичайно важке і копітка справа, і на кожну годину проведення заняття доводиться витрачати чотири-п'ять годин підготовки до нього.

Формат донесення інформації маэ бути іншим, тому що важливим завданням викладачів є донесення і передача емоцій, але в той же час потрібно навчити одержувачів освітніх послуг приймати ці емоції в нових реаліях. Тобто отримати технологію не проблема, проблема - навчитися її використовувати, а це вимагає змін в світогляді.

Проректори провідних українських університетів поділилися досвідом подолання викликів пандемії. Детальніше читайте в матеріалі Євгена Сакала «Майбутнє вже настало» в ZN.UA.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі