Після війни українці хочуть більше подорожувати, щоб поглибити знайомство із своєю країною, багато часу проводити з друзями та рідними, отримати додаткову освіту та відкрити власну справу. Такі дані соціологічного опитування 23 березня оприлюднила група “Рейтинг”.
Подорожувати країною після війни планують 55% українців – це виглядає як бажання засвідчити своє ставлення та «обійняти» країну, цінність якої підвищилася разом з ціною, яку доводиться платити за те, що ми – громадяни України. Водночас 49% роздумують як отримати додаткову освіту чи нові знання, а 38% - освоїти нову професію.
Ще 27% українців мріють після війни відкрити свою справу, а 21% - знайти нову роботу.
Ще 25% після війни хочуть завести домашнього улюбленця і майже всі хочуть або залишитися вдома або повернутися додому.
Водночас плани тих, хто покинув своє місто відрізняються від тих, хто залишився. Ті, хто поїхав більше хочуть подорожувати країною і суттєво більше хочуть отримати додаткову освіту чи нові знання (61% проти 47%), освоїти нову професію (51% проти 35%) та відкрити свою справу (40% проти 23%) – цей вимушений від’їзд сформував активну позицію щодо життя після війни, бажання змін та розвитку.
Шосте загальнонаціональне опитування в умовах війни серед населення України віком від 18 років і старші в усіх областях, крім тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу проведено серед 1000 респондентів 19 березня 2022 року. Метод опитування: CATI. Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95: не більше 3,1%.