Згідно з повідомленням, для стабілізації роботи компанія обмежила роботу сервісу в 140 сесій в секунду, через що сталася затримка з видачею е-квитків.
"Обмеження на кількість підключень до сайту booking.uz.gov.ua буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14:00 до 20:00", – зазначили в УЗ.
Зараз клієнти, які здійснили оплату до 19:00, почали отримувати квитки на свої електронні скриньки. У разі непідтвердження транзакції банком, кошти будуть повернені на рахунки клієнтів. В УЗ рекомендують звертатися за інформацією по телефону: (044) 591 19, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.
У коментарях до повідомлення користувачі звинувачують УЗ у створенні штучного ажіотажу і вимагають відкривати онлайн продаж квитків заздалегідь.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" почала відкривати онлайн продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. Також в УЗ анонсували додатково 30 пар поїздів на новорічні та різдвяні свята.