Українські пенсіонери можуть додати своє пенсійне посвідчення у «Дію». Тепер документ не потрібно носити із собою, оскільки «Дії» з’явилася можливість оформити його у електронному вигляді. Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації, пише НВ.
Як оформити електронне пенсійне посвідчення
Щоб отримати пенсійне посвідчення на порталі та отримати можливість додати відповідні документи до Дії, необхідно:
- Увійти до кабінету громадянина на сайті або зареєструватися за допомогою Дія.Підпис, або КЕП.
- Виберіть послугу, заповніть необхідні дані та додайте потрібні відскановані документи.
- Підпишіть заяву Дія.Підписом або КЕП.
- Як тільки рішення про призначення пенсії буде ухвалено, на електронну пошту надійде повідомлення. Завантажити та роздрукувати рішення можна у кабінеті громадянина у розділі Послуги – Отримані документи.
Зазначається, що подати документи можна також офлайн. Для цього документи про призначення пенсії слід подати до сервісного центру Пенсійного фонду України особисто або через офіційного представника за довіреністю (заява може бути подана заявником не раніше місяця за досягнення ним пенсійного віку).