"Бачив пошкоджений автомобіль Lexus 350. Підключив комп'ютер, завантажив дані, потім роздрукував параметри зі складання управління системи стійкості зі слідчим. Потім описали все згідно з протоколом", - розповів механік під час судового засідання у Київському районному суді Харкова, пише 057.ua.
За словами експерта, стоп-сигнал автомобіля був вимкнений, включена третя передача і спрацювала система стійкості автомобіля.
"Розрахункова швидкість - 102 км/годину в момент спрацьовування курсового автомобіля. Педаль газу була вжата в підлогу... В момент спрацьовування системи автомобіль рухався без гальмування, він відхилився від траєкторії на 30 градусів. Швидкість була 102 км/год, включена третя передача", - сказав Кузнєцов.
У той же час, як повідомила прес-секретар прокурора Харківської області Віта Дубовик, в обвинувальному акті швидкість 102 км/год не вказана.
"У документі є швидкість 102 км/год, але в показаннях свідок не може сказати, в який саме момент Lexus рухався з цією швидкістю. Саме тому 102 км не вказані в обвинувачувальному акті. Всі учасники процесу були з ним ознайомлені. Автомеханік нових доказів не надав і на розгляд суду не вплинув", - зазначила Дубовик.
Нагадаємо,18 жовтня 2017 року у центрі Харкова сталася масштабна ДТП, унаслідок якої загинули шестеро осіб, ще п'ятеро дістали травми, зокрема вагітна жінка. На проїжджій частині зіткнулися автомобілі Lexus RX 350 і Volkswagen Touareg, унаслідок чого Lexus вилетів із проїжджої частини і наїхав на групу пішоходів.
Досудовим розслідуванням встановлено, що обидва водії порушили правила дорожнього руху, що призвело до аварії.
Київський райсуд Харкова обрав водієві Lexus Олені Зайцевій запобіжний захід у вигляді тримання під вартою без можливості внесення застави. Аналогічний запобіжний захід обрали другому учаснику ДТП - Геннадію Дронову. На одному із засідань Зайцева визнала власну провину та заявила про те, що готова до покарання.