Листи заліза на мосту через Керченську протоку, на які був встановлений домкрат, не були закріплені між собою і з основною конструкцією. Обвал стався після того, як домкрат змістився в бік. Таким чином падіння конструкції сталося через недбалість монтувальників
В той же час як пишуть російські ЗМІ, офіційно інцидент списали на технічну несправність домкрата. Тепер російські будівельники та інженери думають над тим, як підняти конструкцію, що впала.
Як пише видання "Дни.ру", російські будівельники заявляють, що для підйому впав прольоту потрібні, як мінімум, два плавучих крана, яким належить не просто підняти важку конструкцію, але спочатку перевернути її в повітрі. Однак якщо інженери з'ясують, що проліт пошкоджений, то доведеться замінити його на новий.
Як повідомлялося, під час монтажу проліт залізничної частини Керченського мосту, будівництво якої ведеться, впав у воду. Інцидент стався на ділянці між Тузлинской косою і островом Тузла у четвер, 4 жовтня. Відкриття руху поїздів по залізничній частини мосту заплановано на грудень 2019 року.
Нагадаємо, 15 травня, в анексованому Криму відбулося офіційне відкриття автомобільної частини моста через Керченську протоку, на яке прибув президент РФ Володимир Путін. Міст протяжністю 19 кілометрів з'єднує окупований український півострів і Краснодарський край. Вартість його будівництва склала 6,9 мільярда рублів.
США та Євросоюз засудили будівництво Кримського мосту, назвавши його порушенням державного суверенітету України. Протест висловили Міністерство закордонних справ України і президент Петро Порошенко, які нагадали про судові позови проти РФ у зв'язку з незаконним будівництвом в акваторії Азовського моря.
Докладніше читайте у матеріалі Володимира Кравченка "Азовське озеро". Керченський міст закриває українське Приазов'я" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".