Розвиток освіти та науки в Україні після перемоги Революції Гідності відбувається хоч і зі значними труднощами і при величезному браку фінансування, проте концептуально і послідовно. У той же час відсутні якісні зміни в реформуванні вищої школи.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Сергій Квіт, директор Центру забезпечення якості освіти Національного університету "Києво-Могилянська академія", міністр освіти і науки (2014-2016).
На думку експерта, проблема полягає в тому, що незважаючи на очевидний рух у потрібному напрямку, досі не видно якісних змін у реформуванні вищої школи. Адже розвиток системи вищої освіти - це насамперед реформування самих університетів.
"Насамперед викликає занепокоєння статичність устрою українського академічного життя, незважаючи на нові національні і глобальні виклики. Адже в пострадянському світі головне - не поява нових, хоч і прогресивних законів. Документ сам по собі нічого не вартий. На першому місці у нас завжди була можливість (або неможливість) імплементації цих законів і практика їх застосування. Так що саме ця практика в більшості випадків змінюється вкрай повільно", - зазначає Квіт.
Детальніше про проблеми вищої освіти читайте у статті Сергія Квіта "Реформування вищої освіти в Україні" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".