Думка експерта наводить у своїй статті для DT.UA Оксана Онищенко. Громовий зазначив, що розглядає будь-який нормативний документ з точки зору того, чи дає він радикально розширити свободу всіх учасників освітнього процесу.
"на мій погляд, у законі мали б закладатися проривні ідеї (ліквідація совдепівської вертикалі управління, демонополізація післядипломної освіти за принципом "гроші за вчителем на професійний розвиток", новий господарчий механізм, можливість відмови від традиційної класно-урочної системи тощо). Цей радикальний варіант закону треба було приймати "на хвилі", ще у 2014 р.", – зазначає фахівець.
На думку експерта, в нинішньому вигляді закон може не спрацювати на оновлення системи освіти.
"Якщо ж зараз, після чотирирічної епопеї з підготовки та обговорення, новий закон, зрештою, став продуктом болісних компромісів, боюся, що відразу після його ухвалення почнеться інша пісня: "Він не працює". А він і не зможе ефективно працювати, якщо там закладається суцільний компроміс. Бо не можна бути трішечки вагітною: або ми ламаємо все і народжуємо в муках нову освіту України, або вдосконалюємо стару систему (на жаль, удосконалення поганого зробить стан справ ще гіршим)", – підсумовує Громовий.
Детальніше про проект нового рамкового закону про освіту читайте в статті Оксани Онищенко "Енергійно крокуємо чи хворобливо кульгаємо?" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".