Навіть під час війни, «Укрзалізниця» розширює перелік послуг, які можна отримати онлайн. У лютому сервіс повернення грошей за квитки, який раніше працював лише в касах, тепер переведено у цифрову форму.
Тепер «Укрзалізниця» запустила функцію моніторингу квитків з можливістю автовикупу для всіх користувачів застосунку. Про це повідомляє офіційний Telegram-канал.
Тож тепер для користувачів, авторизованих через «Дія.Підпис», доступний моніторинг двох типів:
- моніторинг на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
- моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами).
У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків.
Для цього треба:
- внести дані пасажирів;
- оплатити замовлення. При активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично;
- коли необхідні квитки будуть знайдені, користувачі отримуватимуть пуш-сповіщення у застосунку (тож перевірте, чи вони увімкнені в налаштуваннях вашого профілю);
- якщо активована функція автовикупу, то користувачам приходитиме пуш-сповіщення про вже викуплені квитки.
Моніторинг та автоматична купівля квитків недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ - Відень. Проте ви можете отримати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки.
У березні «Укрзалізниця розпочала продаж квитків до двох європейських країн – Австрії та Угорщини. Якщо раніше для придбання квитків у ці країн треба було лише звертатися особисто у каси, тепер ці купівлі можуть відбуватись через онлайн-сервіси.