У Києві Науково-дослідна судово-експертна установа надала перші попередні висновки про причини деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями "Деміївська"-"Либідська". Як інформує пресслужба КМДА, у своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.
Також відповідно до висновків науковців:
- КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю.
- Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також відновлювальні роботи.
Директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор зауважив, що це попередні висновки, адже експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
«Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати», — сказав він.
Докладніше про ситуацію із закриттям станцій метро читайте у статті Олександра Сергієнка "Удар у спину. Хто зруйнував метро на Теремки" на сайті ZN.UA.