"До кінця цього року, як і обіцяли, НАН України опублікує свій науковий висновок. Той проект висновку, з яким я ознайомився, - позитивний, тобто технологія має право на життя і я сподіваюсь, що вона буде успішно реалізована в Україні українськими компаніями, щоб ми створювали продукт, який є унікальним у світі. Україна - це держава, в якій будувалися і будуються авіалайнери, яка запускає ракети в космос, тому я думаю, що тут нічого складного немає", - повідомив Омелян.
Він також додав, що наразі Hyperloop набирає обертів, однак необхідно розуміти, що втілення проекту є довготривалим.
"Треба розуміти чітко, що Hyperloop - це довгий проект і це великий виклик і для країни, і для бізнесу. Але я хочу, щоб Україна була високотехнічною нацією, щоб ми не просто добували руду, а створювали сучасний продукт. Я завжди кажу, що айфон коштує дорожче тони зерна і нам треба виготовляти айфони і сучасні технічні рішення для країни. Щодо проекту Hyperloop – він набирає обертів. Нещодавно Hyperloop Transportation Technologies за підтримки декількох урядів, в тому числі України, підписала угоду з компанією TÜV SÜD, яка займається сертифікацією цього продукту", - зазначив Омелян.
Як повідомлялося раніше, Асоціація технічного моніторингу (TUEV) з німецького Мюнхена проведе сертифікацію українського проекту Hyperloop.
Нагадаємо, у липні Омелян заявив про те, що в Україні Hyperloop можуть запустити через 3-5 років після його старту в Абу-Дабі.
Меморандум про взаєморозуміння і співпрацю в роботі над проектом Нyperloop Міністерство інфраструктури України та Нyperloop Transportation Technologies підписали 14 червня. Будівництво тестового майданчику для проекту може розпочатися вже у 2019 році.
Детальніше про стратегію Мінінфраструктури з розвитку транспортної інфраструктури в Україні до 2030 року і її підводні камені читайте у статті Дениса Лавникевича "Drive Ukraine 2030": критичний розбір" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".